Frakt og retur
Bestiller du før 13.00 (man-fre) og vi har varen på lager så blir den sendt samme dag. Pakker blir hentet av Posten fra oss 14.30 hver ukedag, og det kan ta 1-2 timer for ordren din er bearbeidet og pakket, derfor kan vi ikke garantere ordrer bestilt etter 13.00 blir sendt samme dag.
Lageret vårt er i Trondheim, og leveringstiden kan variere mellom 2-5 virkedager avhengig av hvor du bor i landet og om du valgte pakke i postkasse eller klimanøytral servicepakke.
Pakker til resten av Norden kan ta opp til 2 uker.
Pakken er 100% diskre! Vi pakker i nøytrale pappesker eller bobleplast konvolutter som er lette å resirkulere! På pakken eller kontoutskrift så står det heller ikke “transhjelpen”, det står “Vipservice AS”.
Du kan også velge mellom å få pakken levert rett i postkassen eller til nærmeste post-i-butikk/post utleveringssted med klimanøytral servicepakke.
Fra og med 2023 har vi ikke lenger fast pris på frakt, det blir regnet ut av Bring utifra hvor du bor. Vi kan kanskje komme tilbake med fast frakt pris senere, men for nå så kan det bli dyrere for enkelte som bor langt unna. Vi beklager dette. Vi har heller ikke lenger fri frakt over 800,- pga økte kostnader, men kommer jevnlig til å ha tilbud istedet. *
*Gjelder i Norge. Utenfor Norge koster frakt 200 nok uansett ordrebeløp.
Har du byttet navn eller bruker et annet navn enn det som er registert i folkeregisteret så må du være obs på at Posten ikke alltid leverer til din postkasse.
På leveringsinformasjon er vi avhengig av at du bruker navnet som er registert på adressen/i folkeregisteret og at postkassen din er merket tydelig med dette navnet. Er det et annen navn enn det som er registert så kan de hende de ikke leverer pakken, og den kommer tilbake til oss med “ukjent adresse”. Da må du dekke ny frakt for å få pakken din, eller betale gebyr for kansellering.
For å unngå dette bruk alltid navn registert i folkeregister og på adressen, eller merk postkassen med C/O og bruk C/O + foretrukket navn på leveringsinformasjonen.
Du vil finne angrerett/returskjema her .
Print det ut, fyll ut og send tilbake til oss for evt ny vare eller penger tilbake(gjelder kun angrerett). Du må selv dekke frakt for dette.
Gjelder det reklamasjon på defekte produkter ta kontakt på mail og vi løser der derfra.
Ved angrerett så kan du på penger refundert. minus fraktkostnader.
Angrerett gjelder kun ved uåpnede, uprøvde og ubrukte produkter. Embalasjen og evt hygieneforsegling skal ikke være brutt. Angrerett gjelder 2 uker fra du har mottatt varen.
Adresse for retur er:
Gjelder det binder og du kun har prøvd den på uten å faktisk bruke den, så ja, fyll ut returskjemaet og når vi har fått varen tilbake hit så sender vi deg ny med riktig størrelse. Du må dekke returfrakt, men vi sender den nye kostnadsfritt. Send tilbake emballasjen også, så inntakt som mulig. Du vil finne angrerett/returskjema her .
Gjelder det tucks eller annet undertøy så må produktet være uåpnet og ubrukt for å kunne byttes da dette er faktisk undertøy, og på lik linke med klesbutikker så får man ikke prøve eller bytte disse i butikken. Vær 100% på at du kjøper riktig størrelse, spør oss gjerne hvis du er i tvil.
Mangler vi størrelsen du ønsker på lager så kan vi bestille, men avhengig av merke og modell kan være noen uker leveringstid. Ta derfor kontakt så tidlig som mulig om bytte slik at vi vet om vi har eller må bestille.