Frakt og retur

Når får jeg pakken?

Bestiller du før 13.00 og vi har varen på lager så blir den sendt samme dag. Pakker blir hentet fra oss 15.00 hver ukedag, og det kan ta 1-2 timer for ordren din er bearbeidet og pakket, derfor kan vi ikke garantere ordrer bestilt etter 13.00 blir sendt samme dag.

Lageret vårt er i Trondheim, og leveringstiden kan variere mellom 2-5 virkedager avhengig av hvor du bor i landet og om du valgte pakke i postkasse eller klimanøytral servicepakke.

Pakker til resten av Norden kan ta opp til 2 uker.

Hvordan ser pakken ut? Er den diskré?

Pakken er 100% diskre! Vi pakker i nøytrale pappesker eller bobleplast konvolutter som er lette å resirkulere! På pakken eller kontoutskrift så står det heller ikke “transhjelpen”, det står “Vipservice AS”. 

Du kan også velge mellom å få pakken levert rett i postkassen eller til nærmeste post-i-butikk/post utleveringssted med klimanøytral servicepakke.

Fast frakt pris på 49,- for pakke i postkasse og 99,- for pakke-i-butikk/post utleveringssted. Fri frakt for over 800,-*

*Gjelder i Norge

 

Må jeg bruke mitt navn på pakken?

Har du byttet navn eller bruker et annet navn enn det som er registert i folkeregisteret så må du være obs på at Posten ikke alltid leverer til din postkasse.
På leveringsinformasjon er vi avhengig av at du bruker navnet som er registert på adressen/i folkeregisteret og at postkassen din er merket tydelig med dette navnet. Er det et annen navn enn det som er registert så kan de hende de ikke leverer pakken, og den kommer tilbake til oss med “ukjent adresse”. Da må du dekke ny frakt for å få pakken din.

For å unngå dette bruk alltid navn registert i folkeregister og på adressen, eller merk postkassen med C/O og bruk C/O + foretrukket navn på leveringsinformasjonen.

 

Jeg ønsker å returnere noe, hvordan gjør jeg det?

Du vil finne angrerett/returskjema her .

Print det ut, fyll ut og send tilbake til oss for evt ny vare eller penger tilbake(gjelder kun angrerett). Du må selv dekke frakt for dette.

Gjelder det reklamasjon på defekte produkter ta kontakt på mail og vi løser der derfra.

Ved angrerett så kan du på penger refundert.

Angrerett gjelder kun ved uåpnede, uprøvde og ubrukte produkter. Embalasjen og evt hygieneforsegling skal ikke være brutt. Angrerett gjelder 2 uker fra du har mottatt varen.

Adresse for retur er:

Vipservice AS 
Postboks 256 Sentrum 
7402 Trondheim 
 
 

Jeg bestilte feil størrelse, kan jeg få bytte?

Gjelder det binder og du kun har prøvd den på uten å faktisk bruke den, så ja, fyll ut returskjemaet og når vi har fått varen tilbake hit så sender vi deg ny med riktig størrelse. Du må dekke returfrakt, men vi sender den nye kostnadsfritt. Send tilbake emballasjen også, så inntakt som mulig. Bruk returskjemaet ovenfor.

Gjelder det tucks eller annet undertøy så må produktet være uåpnet og ubrukt for å kunne byttes da dette er faktisk undertøy, og på lik linke med klesbutikker så får man ikke prøve eller bytte disse i butikken. Vær 100% på at du kjøper riktig størrelse, spør oss gjerne hvis du er i tvil.

 

 

TIL TOPPEN
Bli varslet når varen kommer på lager Vi sender deg en e-post når produktet blir tilgjengelig for salg.
Have no product in the cart!
0